maandag 22 april 2024

Thank you!

In onze groep heeft één van m'n collega's een tijdje bijgesprongen. Om haar te bedanken maakte ik dit kaartje:

De stempelset van Simon Says Stamp kocht ik al een tijd geleden via Marktplaats. Hij lag een tijd in de kast, maar nu ben ik er lekker mee aan de slag gegaan. Voor je het weet is het weer het einde van het schooljaar en dan wil ik ook nog wat van deze kaartjes hebben. Gelukkig heb ik nu nog maar twee kids op de basisschool, dus de hoeveelheid bedankkaartjes is nog te overzien.

De meivakantie is hier begonnen. Veel praktische dingen op de agenda, maar verder niet te veel afspraken. Dat houd ik maar even zo. Zoonlief krijgt vrijdag een kleine ingreep aan z'n teen en ik weet niet goed wanneer hij weer gewoon op schoenen naar buiten kan. Ik heb zo'n vermoeden dat ik tot die tijd zijn persoonlijke animatieteam mag vormen😉 Ik heb ook wat Duckjes voor hem achter de hand. Dan kan ik wellicht nog wat knutselen terwijl hij leest.


4 opmerkingen:

  1. leuk kaartje is het zo geworden !
    geniet van je vakantie
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met deze leuke stempels! Sterkte met je zoon, hopelijk hersteld hij snel!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke vondst op Marktplaats en kwam zo goed van pas voor je collega! Heel gaaf kaartje, Rhodé! Fijne vakantie en succes voor je zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof kaartje om je collega te bedanken. En mooie kleuren heb je gebruikt.
    Geniet van je vakantie!! Hier begint het maandag, dus nog even wat me time momenten hoop ik.
    Een paar weken geleden toen de jongste een week ziek was heb ik een bedje op mijn hobbykamer gemaakt.
    Zij lekker chillen en ik lekker aan de gang.
    Geniet van je vakantie!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen