donderdag 2 mei 2024

Liftchallenge #188

Het is alweer even geleden dat ik meedeed met de Liftchallenge. Dinsdag had ik een knutseldagje met mijn tante en kon ik gelijk aan de slag met de nieuwe challenge: maak een kaart met een hangertje. 

De stansen van de visjes heb ik al een hele poos, maar ik weet ze telkens niet goed te gebruiken. Maar voor deze challenge zag ik het gelijk voor me: hangend aan een touwtje.

De tekst is van MFT. Ik vind het zo leuk dat je het over elkaar heen kunt stempelen.

Nog een paar dagen en dan is de vakantie alweer voorbij.  Wat gaan twee weken dan snel! Ik heb lekker wat in huis kunnen doen en de kids hadden allemaal nieuwe kleding en schoenen nodig. Iedereen is nu voorlopig voorzien. Dat is fijn.

6 opmerkingen:

  1. gaaf deze lift, die visjes en het zeesterretje, maritiem thema en lekekr fris. De mini spettertjes erbij vind ik mooi ook. De tekst is inderdaad heel tof! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Rhodé en geniet nog maar van het restje van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kaartje!!
    En fijn dat je zo lekker veel hebt kunnen doen. En deze zomerse dagen voelen echt als een kadootje.
    En zo'n knutseldagje is ook heerlijk.
    Leuk dat je precies wist wat de challenge was.
    Geniet nog even van je laatste vakantiedagen.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk !
    En grappig , soms heb je stansen heel lang en ineens kan je ze goed gebruiken.Ik denk dan altijd...niet voor niks gekocht.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart Rhode! Vast geïnspireerd door het weer van de afgelopen dagen. Of je hebt gewoon zin in de zomer, dat kan ook. Hoe het ook zij, het is een heel gaaf kaartje. Inderdaad mooi die tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gek op visjes! En heel herkenbaar dat je iets heel leuk vindt, maar dat het soms heel lang duurt dat je het gaat gebruiken. Maar dit is heel erg leuk. En een scripty tekst gecombineerd met een strakke stijl blijft een goeie combi vind ik. Super leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge Rhodé! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pff Blogger doet weer moeilijk dus het duurde een aantal pogingen voordat ik kon reageren maar volgens mij moet het nu lukken. En ik wil toch wel even kwijt dat ik je kaart echt prachtig vind! De tekst en de bungelende visjes.. helemaal leuk, ook de stippeltjes op de achtergrond zijn een mooi detail en wat heb je de kaart mooi gefotografeerd op dat hout! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen