vrijdag 5 juli 2024

Swap met Daniëlle #61

Vandaag zijn Daniëlle en ik er weer met een nieuwe swap. Deze keer gingen we aan de slag met een nieuw pakket, dat ik samen mocht stellen. Nu we het al een tijdje doen is het soms echt even zoeken. Maar het is weer gelukt om iets te vinden!

Ik koos voor de leuke stempels van Avery Elle. Een merk met leuke spulletjes, maar ik heb er eigenlijk niet zoveel van. Ik koos er een leuke stans bij, gekleurd papier en DP van Lawn Fawn. 30x30 vellen die ik doormidden sneed, zodat we allebei iets hadden. Er was van alle vellen namelijk nog maar 1 vel beschikbaar. 

De opdracht voor vandaag ligt voor de hand: Shout it out!

Ik kleurde de afbeeldingen in met mijn Copics. Daarna plakte ik ze op een achtergrond die ik ooit met een geleende stans (van Spellbinders?) heb gestanst. Dit benadrukt een beetje de 'shout it out'.

Vandaag mijn laatste werkdag voor de zomervakantie. Ik ben er deze keer heel hard aan toe. Ze geven mooi weer af voor volgende week, dus ik kan vast heerlijk met een boek bij het water gaan zitten. Heerlijk!

Maar eerst natuurlijk een kijkje bij Daniëlle >klik<


5 opmerkingen:

  1. Zag je kaart net op Insta. Echt super, leuk tafereeltje met deze leuke set en mooi zacht gekleurd ook. Ik heb ook niet veel van dit merk.
    Heerlijk dat je nu vakantie hebt, geniet er maar van. Ik ben niet vergeten hoe druk die laatste weken voor de vakantie waren altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart maakte je en in gave kleuren bij elkaar!
    Grappige stempeltjes koos je erbij…top!
    Geniet van je vakantie!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo leuk! Geweldig kaartje! En een mooi pakketje heb je samengesteld. Zo vrolijk van kleur!
    En ga lekker genieten van je vakantie. Ook ik weet nog hoe druk het was de laatste paar weken voor de zomervakantie. EN dan werkte ik er ook altijd nog bij in de zorg, dus 6 weken vakantie had ik nooit echt....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik schreef het al op insta, ik vind je kaartje erg leuk. Die achtergrond is er zo leuk bij! Het pakketje is echt zo leuk, heb al zin om aan de slag te gaan voor ons volgende bericht :-) Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat tof gedaan met het pakket!! Zulke lekkere kleurtjes.
    En nu lekker genieten van je vakantie. Het wordt morgen warm dus je kan je stoel vast bij het water zetten en de cocktails in de koelkast.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen