vrijdag 7 juni 2024

Swap met Daniëlle #60

Vandaag alweer onze 60e swap. Dat betekent dat we dit nu al 5 jaar doen! En het blijft leuk. 

We laten alweer onze derde creatie zien met dit pakket:


Voor vandaag is de opdracht: Gebruik dat papier, met een "sheetload of cards" lay-out naar keuze. 

Ik gebruik die lay-outs nooit, dus ik dook er eens in om iets leuks te zoeken. Ik vond de lay-out van januari 2023 wel leuk om te doen. Ik wilde graag de afbeelding van het bijtje dat ik nog gebruikt had. Het leek me leuk voor een geboortekaartje. Terwijl ik bezig was, merkte ik dat ik er niet goed uitkwam. Ik heb de lay-out in grote lijnen gebruikt, maar er mijn eigen draai aangegeven. Hopelijk keurt Daniëlle dat goed, haha!


Het papier is zo leuk dat ik er zeker nog meer mee wilde maken. Ik pakte de papiertjes er nog eens bij en koos een set van Lawn Fawn met allemaal leuke babykleertjes. Zo kwam ik tot deze kaart:

Ik gebruikte uit het swappakket het vrolijke strepenpapier voor de achtergrond en een groen papiertje voor het gras. Verder niet veel bijzonders.

Zou het Daniëlle wel gelukt zijn om meerdere papiertjes op 1 kaart te combineren? Neem snel een kijkje! >klik<

4 opmerkingen:

  1. Ik ben van IG even naar je blog gehopt, nieuwsgierig naar de papiertjes... 😄 Ze zijn leuk!
    Je kaartje ook, eenvoudig, maar schattig! Het waslijntje blijft ook een toppertje, de kleuren van het papier doen het goed op de achtergrond! Danielle was nog niet zover met haar bericht, die komt later nog wel denk ik.
    Vijf jaar, time flies! Swappen is superleuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat jullie dat al 5 jaar doen! Wat een leuke babykaarten heb je gemaakt. Ze spreken me extra aan omdat ik in september voor het eerst oma hoop te worden van een kleindochter!


    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker leuk dat jullie het nog steeds volhouden! Je babykaartjes zijn supercute en mooi, allebei! Dat bijtje is schattig en de strepen op het papier achter het waslijntje ook zo leuk gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow wat een leuke kaarten!!
    En lekker verschillend. En de kleuren zijn ook zo tof.
    Ik mag ook nog aan de gang maar dan voor babyjongens. Toch altijd iets lastiger dan voor babymeisjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde
    ps. gefeliciteerd met jullie jubileum. Echt tof om elke maand zo wat samen te doen.
    Op naar jullie 10 jarig jubileum

    BeantwoordenVerwijderen