maandag 12 augustus 2024

Hello, how are you?

Mijn vakantie is weer voorbij. De kinderen gaan pas volgende week weer naar school, maar deze week bereiden we alles voor en heb ik ook nog een studiedag. Wat is de vakantie weer snel gegaan! Ik heb minder geknutseld dan ik vooraf had gedacht, maar wel lekker veel gelezen. Als het lekker weer is moet je het er van nemen, vind ik! 

Gelukkig heb ik in mijn voorraad nog een kaartje dat ik jullie wil laten zien. 

De olifantjes komen uit een eerder swappakket van Daniëlle en mij. Ik vind ze zo schattig! Ze mochten met z'n vieren op m'n kaartje. Ik had keus, want volgens mij zitten er wel 6 of 7 verschillende in de set!

Met het mooie weer van deze dagen houd ik het vakantiegevoel nog even vast. Alles op een lager pitje en eind van de week ga ik dan wel even snel met de poetsdoek door het huis. En woensdag lekker met m'n zussen een workshop macarons maken. M'n zusje en ik krijgen dit als cadeau van onze zus voor onze verjaardagen. Veel zin in!

3 opmerkingen:

  1. Deze kaart is lekker vrolijk ook. Start de school al bij jullie. Hier pas 1 september, voor eentje, de rest veel later ... Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! E ja, houd nog maar even vast. In zo'n laatste week voor de lessen weer beginnen kan dat ook. Geniet er nog maar van!

    BeantwoordenVerwijderen