donderdag 7 februari 2019

Liftchallenge #137

Wat een geluk dat sommige challenges wat langer duren. Ik wilde graag meedoen met de Liftchallenge. 'Een zwarte kaart als basis'. Dat doe ik eigenlijk nooit, dus zeker een uitdaging. In de afgelopen weken steeds een stukje van de kaart gemaakt. Vanmiddag afgerond, dus kan ik nog net meedoen!

Ik had al vrij snel het idee voor het kaartje. Ik kleurde de diertjes met m'n nieuwe stiften. Ik moet er nog aan wennen, maar het gaat steeds iets beter. Eerlijk gezegd valt het op de foto niet zo mooi uit als in werkelijkheid. Nog eens proberen op wat gladder papier. Dat geeft vast een ander resultaat. 


15 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart, Rhodé! Lief die muisjes en hun muziek optocht. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zeg:"Goed gelukt hoor". Mooi komt dat blauw/paars uit bij dat zwart. Een vrolijke kaart. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, heel mooie kleuren tegen dat zwart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk is dit geworden ! inderdaad, die zwarte achtergrond een echte uitdaging, een top effect geeft dat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuk concert ! Een heel mooi kaartje !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat en schattig kaartje! Een heel leuk optocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge hè, zwart als basis. Ik vind de resultaten leuk! Jouw kaartje ook, mooi gedaan met de muisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Zwarte achtergrond, gecombineerd met paars, helemaal tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi geheel!! En zo anders (maar wel tof) met dat zwart als basis.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk deze gezellige fanfare! Het zwarte achtergrondje staat er goed bij! Papier maakt altijd veel verschil bij het kleuren, zeker met stiften.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart! Mooie (niet voor de hand liggende) kleurencombinatie! De muisjes van MFT blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi je kaartje en leuk dat je de uitdaging aangaat! Het paars en blauw vind ik mooi bij de zwarte achtergrond. Mijn ervaring met stiften is idd ook dat papier heel veel uitmaakt!
    Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen