woensdag 27 februari 2019

You are so kind

Bij Crazy for CAS had ik een leuke schets gezien om mee aan de slag te gaan. 




Mijn tante staat altijd voor mij klaar en daarom wilde ik voor haar een kaartje maken. Ik maakte het rond Valentijnsdag en dacht dus direct aan een rood hart. En voor het strookje dacht ik aan gouden glitterpapier. Om het echt CAS te houden koos ik niet voor DP aan de onder- en bovenkant van de kaart, maar een rilrandje. Voor de juiste verhoudingen maakte ik er aan de onderkant nog één bij. Ik wilde de tekst eigenlijk boven het gouden strookje stempelen, maar dat paste niet. Daarom het eerste woord in het hart gestempeld en de rest wel boven het strookje. En dat vind ik eigenlijk wel mooi zo. Tenslotte nog drie hele kleine hartjes gestempeld in hetzelfde rood als het hart. 

En toen de kaart af was, realiseerde ik mij ineens dat ik dan toch mee kon doen met het Kleurenkaartenteam van deze maand: goud en bordeauxrood! 

De schets van Crazy for CAS:



18 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Rhodé! Prahctige uitwerking van de sketch en mooi voor het KKT. Je tante zal dit ook vast erg waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief CAS kaartje, mooi met de ribbels, maakt het wat speelser

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Super, dat rode hart en dat goud eronder! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww wat een prachtige CAS-KKT-kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meer heeft dit kaartje niet nodig.
    Mooi!
    Moriander is om half 8 in de avond geboren en stelde voor om dan zijn kado te openen. Hij weet wat hij gaat krijgen, want hij wou iets groots van Lego, mijn mama legde bij. Hij weet alleen niet dat er nog kleine extra's zijn vanonder mijn naaimachine! Net op tijd af en last minute ideetjes... Geeft me dan altijd extra voldoening!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi in al zijn eenvoud, maar moet dat niet zijn.
    bedankt voor je reactie op mijn blog.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige CAS-kaart! Wel grappig dat je eigenlijk per ongeluk een kaart voor het KKT had gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echte CAS-kaart, leuk gedaan in de KKT Kleuren! En leuk dat je meedoet bij CfC!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het perfecte CAS-kaartje voor deze KKT challenge. Hoe slim bedacht en hoe mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het altijd zo knap als ik een CASkaart zie die zo goed gelukt is! Ik kan dat echt niet, kan het ook niet verzinnen! Maar je kaartje is super gemaakt en knap bedacht. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super om een CAS kaart in de gevraagde kleuren te maken, Rhodé. Ik vind hem super chique!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super kaart Rhodé!! Echt knap.
    Fijne week!! ( en straks een fijne vakantie!!)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief en leuk kaartje!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Crazy for Cas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Rhodé,

    Wat een leuke kaart maakte je, inderdaad in de KKT-kleuren...
    En lekker CAS, daar hou ik wel van!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kaart! Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen