maandag 25 februari 2019

MFT sketch challenge #425

Afgelopen weekend ging ik aan de slag met de sketch challenge van MFT.

Dit is de sketch:



Het leuke van het werken met een schets vind ik dat ik met een vertrouwde stempelset toch weer een ander soort kaart maak. En doordat ik snel een idee had, was het kaartje eigenlijk ook snel klaar.
Het kaartje moest echt supersnel op de foto en is daardoor niet zo scherp, e.d. Maar woensdag is pas de eerste dag dat ik er een scherpe foto van kan maken en dan ben ik te laat voor de challenge. Dus dan maar deze foto.



Wat is het trouwens genieten met het weer in deze periode, he?! Ik wordt er echt superblij van. 

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Rhodé! Mooi hoe je het witte vlak erachter hebt geplaatst. En inderdaad genieten hoor dit weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een hele mooie kaart! Gave stempels. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met al die bloemen! Gaaf ook zoals je in de rode banner het woord happy gestanst hebt. En het weer, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie uitwerking van de sketch. En de foto is prima hoor! Alles is goed te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word helemaal vrolijk van jouw kaartje!! Echt leuk met dat Happy uitgestanst uit het roze. Heel origineel en leuk! En het weer... van mij mag het zo blijven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mens is gelukkig met dit lenteweertje, en dan zien we dan ook terug in jouw kaartje. Heel, heel mooi en fris van kleur.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen