zondag 24 november 2019

Guestdesigner Knutsels en kadootjes

Bij Knutsels en Kadootjes gaat vandaag een. Ieuwe challenge van start. Deze keer mag ik de guestdesigner zijn. De opdracht is heel eenvoudig: gebruik sequins op je kaart. Daar kun je alle kanten mee op!
Ik maakte een schudkaart met sequins. 



Het probleem van een schudkaart is dat mijn kinderen er echt even mee moeten schudden als ze de kaart zien liggen, hihi. Daardoor zitten er nu wat sequins vast achter het woord 'happy'. Ach ja, dat hoort er gewoon bij. 

Je kunt sequins natuurlijk ook heel subtiel op je kaart gebruiken. Doen jullie gezellig mee? 

5 opmerkingen:

  1. Leuk toch, het is niet voor niets een schudkaart. Je maakte een leukerd als gastdesigner Rhodé. Een hele frisse felicitatiekaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dat je ook een kaart met vissen maakte en het waterthema voor onze challenge van K&K! Ik zag hem al en moest echt even lachen. alleen hebben we de sequins op en andere manier gebruikt...
    Groetjes en dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooie schudkaart Rhodé!!En wat een toffe achtergrond!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schudkaart vind ik altijd super leuk, toch maak ik ze bijna nooit. Heb er altijd een beetje "ruzie" mee, met dat schudmateriaal ;-) ik vind jouw kaartje mooi van kleur, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen