vrijdag 15 november 2019

MFT Sketch Challenge #463

Mijn zusje vroeg me om 8 kerstkaarten te maken. "Iets met een hond en kerst, ik weet niet of dat lukt?" Gelukkig had ik nog een leuke set liggen van Simon Says Stamps. Helemaal geschikt voor haar 'bestelling'. Ik heb eerst 8 hondjes gestempeld en gekleurd en nu maak ik er af en toe een kaartje mee. Want ik wil het liefst 8 verschillende kaartjes maken. 




Toen de Sketch Challenge van MFT afgelopen week voorbij kwam, wist ik direct dat ik daar het hondje voor wilde gebruiken. Ik stempelde wat sterretjes uit een set van MFT en embosste die met wit poeder. Daarna kleurde ik de achtergrond met Distress oxide. De sneeuwheuveltjes achter het hondje stanste ik ook met dienamics van MFT. Zo is het een kaartje geworden met een combi van diverse merken. En ik heb er weer één klaar!

Vanavond staat er een gezellig avondje met vriendinnen op de planning. Ik heb er zin in! Heerlijk bijkletsen met elkaar. We kennen elkaar al sinds onze studententijd en het is leuk als je zoveel herinnering samen hebt.

3 opmerkingen:

  1. Wat een dotje, hij is helemaal leuk met zijn kerstmuts op!! Ik ben heel benieuwd naar de rest van de serie! Veel plezier vanavond, maar dat gaat vast lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig kaartje met dat schattige hondje erop! Leuk zo'n bestelling trouwens!
    En was je avond inderdaad zo gezellig als je had gehoopt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had deze helemaal gemist, maar wat is ie leuk!! Was je avondje gezellig? Vast een schorre keel van het lachen en kletsen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen