maandag 11 november 2019

Liftchallenge #144

Het kostte me deze keer best wat moeite om een kaartje voor de Liftchallenge te maken. Maar ik wilde toch graag meedoen. De opdracht voor deze keer was:

Maak een achtergrond met strepen en daarop een afbeelding in dezelfde kleurstelling. Gebruik water- of acryl verf, een stencil met inkt... maar géén strookjes papier of washi tape

Een eerste probeersel belandde in de prullenbak. Daarna ging ik aan de slag met een ander plan. Ik maakte een achtergrondje met blauwe strepen. In dezelfde blauwe tinten stanste ik een aantal visjes. Een touwtje, een tekstje en klaar! Nu de kaart af is, is het streepeffect minder zichtbaar. Toch zijn het lichtblauwe strepen over de hele breedte van de achtergrond en daardoor heen wat donkerderblauwe strepen. 




Ik had afgelopen week een heel lijstje met dingen die ik wilde maken. Twee challenges, een voorbeeldkaart voor een nieuwe challenge, een kaart voor een jarige blogster en kaartjes voor een bestelling. Ik heb dit weekend twee kaartjes kunnen maken. En de rest komt later wel weer! M'n zwager snapt niet dat ik er zoveel tijd in wil steken om één kaartje te maken. Maar voor mij is het echt ontspanning. En zeker in combinatie met het bloggen is het superleuk om te doen!


3 opmerkingen:

  1. Ook sterk, ik ben ook voor de liftchallenge aan de slag geweest en wilde net mijn kaartje gaan plaatsen! Ook blauw, maar heel anders ;-) Jouw lift is leuk geworden, heel geslaagd! Ik hoor het ook weleens, jee wat een werk, dat je daar zin in hebt. Maar mij maak je heel gelukkig door me met mijn stempels en papiertjes bezig te laten zijn. Ieder zijn ding, toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je lift heel gaaf, erg leuk met die vissen! Fijn dat je meedoet!

    En ja joh, die opmerkingen krijg ik ook... "wat een gepriegel, wat een geduld moet je hebben". De een vindt dit ontspanning, de ander dat. Ik/jij vinden dit al jaren een heerlijke hobby en velen met ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat ervaar ik net zo! Heerlijke ontspanning. met al je spulletjes combineren en iets leuks/mooi's maken. Hoofd leeg, zalig. Uren!! Maar zo is het, ieder zijn ding!
    Ik vind je achtergrond prachtig geworden. Mooie kleuren en tof gecombineerd met de vissen. leuk dat je weer met ons meedoet! Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen