maandag 8 juni 2020

MFT Sketch Challenge #492

Ook deze week doe ik weer mee met de Sketch Challenge van MFT. Dit is de schets van deze week:




In plaats van 1 ballon, heb ik voor 3 ballonnen gekozen. Het is een behoorlijk oude stempelset, maar ballonnen blijven leuk en geschikt voor een verjaardagskaart. Ik koos voor twee bannertjes i.p.v. drie. Ik had eerst zwarte gesneden, maar dat vond ik toch wat te 'hard'. Daarom koos ik voor witte bannertjes. Dat paste er toch beter bij.




Ik heb een tante die regelmatig een stapel kaarten bij mij meeneemt. Ze stopt ze thuis in een doos en als ze een kaart nodig heeft, zoekt ze in de bak naar een geschikte kaart. Als ze er tien verstuurd heeft, maakt ze het geld over naar mij (voor het goede doel). Als de bodem van de doos in zicht komt, stuurt ze me een appje met de vraag of ik nog kaarten voor haar heb. Zaterdag komt ze weer nieuwe kaarten halen. Afgelopen tijd heb ik dus druk geknutseld om voldoende voorraad voor haar te hebben. Ik denk dat deze kaart ook met haar meegaat naar huis. 

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk, die tante! Ik gaf stuurde mijn tante 4 kaartjes om te versturen. Kwam ik vorige week bij haar, lagen ze er nog net zo, want ze vond ze te mooi om op te sturen whahahaha!
    Jouw kaart is superleuk! Enig met die drie ballonnen ipv 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n adresje waar je altijd wat aan kunt verkopen! Vroeger had ik die ook maar inmiddels zijn die allemaal afgehaakt omdat ze liever digitaal kaartjes sturen, dat snap je toch niet?!
    Hoe dan ook je hebt een hartstikke leuke kaart gemaakt met die ballonnen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi de 3 ballonnen, een fijne kaart.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitwerking van de schets! Die drie ballonnen zijn inderdaad veel leuker zo, en zeker omdat er ook nog een tekstje in staat. Mijn oudste zus komt ook regelmatig wat kaarten uit mijn kaartenbak halen. Fijn want ik maak er meer dan ik verstuur. Wel lief dat je tante ook nog een donatie voor het goede doel doet, zo wordt het kaarten maken nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen