vrijdag 5 juni 2020

Swap met Daniëlle #12

Vandaag zijn Daniëlle en ik er weer met onze swap! Deze keer is de opdracht: 'gebruik de honingraat op je kaart'. Ik heb er wel even mee geworsteld. Het lijkt zo eenvoudig en ik zag het ook een beetje voor me. Ergens half onder en dan nog een bijtje dat er naartoe vliegt. Maar toch was het even zoeken. Gelukkig was dit de derde opdracht met het pakketje en had ik dus even tijd om erover na te denken. Mijn bijtjes waren inmiddels op en Daniëlle was zo lief om mij nieuwe te sturen. Ook stuurde ze nog het woord 'hello' mee. En toen had ik het snel voor elkaar!

En dit is het dan geworden:



Met natuurlijk ook aandacht voor de binnenkant. Ik gebruikte de binnenkantjes van de honingraat en plakte ze op een rijtje.


En omdat ik ook nog eens wat anders met het papier wilde doen dan goud en zwart, kleurde ik op één van de papiertjes de bloemetjes roze. Dat geeft direct weer een ander effect.



Dit was hem dan weer. Ik heb m'n pakketje al klaar voor de volgende swap. Ik ben benieuwd wat Daniëlle ervan gaat vinden!



4 opmerkingen:

  1. Heel mooi, allebei. Het is dat je het erbij schrijft, anders hadden we van je worsteling niet geweten..
    De roze vind ik ook heel mooi! Prachtig gekleurd, het lijkt net DP.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het heeft wat denkwerk gekost, maar je kaartje is super leuk!! Soms weet je het dan ineens hè.... ik vind het weer leuke inspiratie, ik heb nog papier genoeg ;-) En dan de roze variant, helemaal geweldig!! Ook zeker iets om te onthouden!! Fijn weekend alvast! En ik kijk al uit naar het nieuwe pakketje, spannend weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaartjes! Ik vind dit formaat ook zo leuk. En ja, er moet wel een bijtje bij de honingraat natuurlijk. Fijn dat er nog wat na kwamen gevlogen. De binnenkant ziet er ook prachtige uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen