maandag 1 juni 2020

MFT Wednesday Sketch #491

Hier ben ik weer eens met een kaart voor de Wednesday Sketch van MFT. Dit is de schets voor deze week:



Ik heb er deze keer echt mijn eigen draai aan gegeven. Je moet misschien even kijken, maar volgens mij is de sketch nog steeds goed zichtbaar. 



Ik heb hetzelfde stempelsetje gebruikt als bij de vorige keer dat ik meedeed. Ik had een paar afdrukjes gemaakt en heb buiten lekker zitten kleuren. Ik zit nog steeds wel wat te modderen met dat kleuren. Een paar afdrukjes zijn dus in de prullenbak belandt. Maar dat zorgt juist ook een beetje voor de uitdaging.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind hem gaaf! Een prachtige uitwerking van de sketch en zeker nog herkenbaar! Zo vrolijk ook. Net zo zonnig als deze dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker herkenbaar, met een leuke eigen draai! Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap juist hoe je je eigen draai aan de schets gegeven hebt. En hij is absoluut nog herkenbaar. Superleuke, vrolijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf hoe je deze schets je eigen draai hebt gegeven, ik zie hem zeker nog terug hoor. Lekker zonnig kaartje en het kleurwerk is goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed te zien hoor de schets en juist leuk om dit op je eigen manier uit te werken!
    Het kleuren ziet er goed uit. Met Copics kleuren is best een kunst! En hoe vaker je het doet hoe beter het lukt. Ik pak vaker mijn potloden. Ligt mij beter. Copics blijf ik leuk vinden maar wel moeilijker. Ik vind je kaartje onwijs leuk en lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat mooi weer Rhodé!! En ook je kaartje voor Annika is echt een toppertje. Wat mooi dat kleurverloop in de naam.
    En ja dat kleuren.. Jij bent er goed in, bij mij belandt alles in de prullebak. Disstress inkt gaat hier beter.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen