maandag 11 januari 2021

MFT Sketch Challenge #523

Het is al even geleden dat ik meedeed met de Sketch Challenge van MFT. Maar nu kwam het er weer eens van. 
Voor het zesde jaar op rij maakte ik een verjaardagskaart voor een vriendin van mij. 

Voorgaande jaren gebruikte ik daarvoor altijd set 'I knead you' van MFT. Ieder jaar zeg ik weer tegen mijzelf dat het ook iets anders mag zijn. Maar het is toch ook wel een leuke uitdaging. Het duurde even voor ik een ideetje had. Toen ik de Sketch van MFT zag, wist ik echter gelijk dat ik daarmee aan de slag wilde. 
Ik ben dicht bij de Sketch gebleven. 2 vierkanten en 2 rechthoeken 4 verschillende kleuren gegeven. Een poesje en een muisje gestempeld en gekleurd. Spreekwolkje erbij en in 1 vierkantje nog een hartje gestempeld. De felicitatietekst op een bannertje en ik was al klaar!


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, zowel de sketch als de kleurtjes zijn zo leuk. Ik ben grote fan...
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Rhodé,

    Dat is een schattig kaartje geworden. Perfect voor een kattenliefhebber.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan! Knap dat je steeds iets anders weet te verzinnen met hetzelfde setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk kaartje voor je vriendin! Ik vind het hangende poesje zo schattig. En je kaart is zo mooi in balans.. echt heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een droppie van een kaart, erg leuk die vlakjes in deze kleurtjes en dan het poesje erbij en het nieuwsgierige muisje is een leuk detail!

    BeantwoordenVerwijderen