maandag 4 januari 2021

Swap met Daniëlle #19

Vandaag zijn Daniëlle en ik er weer met een nieuwe swap! Ik heb enorm zitten twijfelen bij het samenstellen van het pakketje. Vorig jaar hadden we al iets met het thema 'Valentijn'. En na alle kerstkaartjes had ik eigenlijk wel weer zin in wat anders. Ik koos voor een leuke stempelset van Waffle Flower. Lieve muisjes die in de tuin bezig zijn. Ik maakte wat afdrukjes voor Daniëlle en stanste ook de onderdelen uit van de Waffle Flower Appartment Builder. Die is zo leuk in combinatie met de muisjes! Ik deelde een papierblokje door midden, zodat we allebei dezelfde papiertjes hadden. Ten slotte scoorde ik nog een paar leuke stencils. 

Zo kun je alle kanten uit met dit pakketje.  Nadat Daniëlle alles ontvangen had, bleek ik de afdrukjes op papier gestempeld te hebben dat met haar kleurmaterialen niet werkt. Echt balen! Ik heb snel de stempels naar haar opgestuurd. Zo kan ze toch de leuke afbeeldingen gebruiken. Hierdoor kostte alles wel extra tijd en zijn we dus een paar daagjes later. Maar dat maakt niets uit, toch?! 

En nu naar de eerste opdracht: Gebruik de onderdelen van de Appartment Builder.
 

Ik had al wat stempeltjes afgedrukt en uitgeknipt. Ik schoof er wat mee, totdat ik tevreden was over de plek van de muisjes. Op de kaart heb ik deze keer geen tekst. Het is niet echt nodig en zo kun je de kaart voor allerlei doeleinden gebruiken. 

Ik ben heel benieuwd wat Daniëlle gemaakt heeft. Kijken jullie mee?

9 opmerkingen:

  1. Ja, jouw appartementje is ook afgebouwd ;-) Wat een leuke stans set is dat zeg. Zeker met die lieve muisjes. We hebben veel hetzelfde gebruikt, toch zijn onze kaartjes nog wel iets verschillend. Ik heb lang getwijfeld over wel of geen tekst, het is een universele HI geworden ;-) Ik ga deze week nog wat stempelen voor de volgende opdrachten, en dan komt de set weer snel jouw kant op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakket heb je samengesteld Rhodé! Deze appartement builder stans heb ik ook. Hij is zo leuk!! En helemaal in combinatie met deze muisjes. Ik ga snel ook bij Danielle kijken, ben heel benieuwd..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk pakketje heb je gemaakt, ook je kaartje is prachtig. De muisjes zijn zo schattig.
    Ik ga zeker ook bij Danielle.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk pakket had je samengesteld voor Danielle. En zij voorspelde dat jullie kaartje voor vandaag wel op elkaar zouden lijken door de stansen en ze heeft gelijk. Ontzettend leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jouw kaartje is heel erg leuk Rhode....wat een mooi pakketje heb je samengesteld!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig pakketje had je samengesteld voor de swap met Daniëlle. Ik kom zojuist bij haar vandaan....en zeker zijn dat omwijs schattige muisjes een mooi tafereeltje met die appartement building stansjes...ze zijn niet helemaal hetzelfde ...meer wel verschrikkelijk leuk alle twee...
    Ik ben ook volger geworden en ga proberen met regelmaat langs te komen om naar je creatieve uitspattingen een kijkje te komen nemen
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart!! En ja dat herken ik. Dat het op verschillende papier gewoon niet kleurt. Zelf stempel ik steeds meer op watercolor papier en kleur dat dan in met distress inkt.
    En wat een leuke stansjes van dat winkeltje.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel voor je lief berichtje Rhodé!
    Ik vind het super leuk om in de "creawereld" te zitten.
    Het is een wereld met veel respect voor elkaar.
    Ik heb je wel al tegen gekomen (vooral op instagram), maar het is toch altijd fijn als iemand op je blogje komt piepen, zeker als ze zelf zo veel talent hebben :)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk pakketje! Dat papier is zo leuk en die muisjes vind ik enig! Ook de luifeltjes, hoe leuk. Heel mooi kaartje! De kleurencombi vind ik ook zo mooi! Nice. Lekker weekend, ik hoop dat je lekker de tijd hebt om wat aan je hobby te kunnen besteden.

    BeantwoordenVerwijderen