woensdag 20 januari 2021

Smile en marktplaats

Ik was zo lekker bezig met de smile stans, dat ik er nog een kaartje mee maakte. Maar ik heb hem hier nog helemaal niet laten zien! Ik gebruikte een restje DP dat ik ooit van iemand kreeg. 

Doordat hier geen bloemen, o.i.d. op staan, is deze kaart ook geschikt voor een man. En daar ging hij uiteindelijk ook naar toe!

Vandaag heb ik een heel aantal stempels op Marktplaats gezet. Lastig om er afscheid van te nemen, maar als ik ze heel weinig gebruik, kan ik ze beter verkopen. Dan heb ik weer plaats voor nieuwe spulletjes... Er komt elke maand weer zoveel moois uit! 
Er zijn al een aantal dingen weg, maar wellicht zit er nog iets bij wat jij wel wilt hebben. Neem gerust een kijkje bij mijn advertenties!

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Mooie kleuren heb je gebruikt! En ik begrijp dat je dat restje papier hebt bewaard 😉 Hoe kan ik je eigenlijk vinden op marktplaats? Iets specifieks waar ik naar kan zoeken? Groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een goede vraag! Ik zal mijn bericht aanpassen. Als het goed is kun je me vinden onder mijn verkopersnaam: Rhode. Ik heb er o.a. stempels van Nu favorite things op staan. Dus met die zoekterm moet je er ook wel komen;)

      Verwijderen
  2. Mooie strakke kaart, leuk met die enorme letters.
    Heb je ook een linkje naar je advertentie op Marktplaats?

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb inmiddels mijn bericht aangepast en een linkje geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Die letters zijn prachtig en zo zonder tierelantijnen zeker geschikt voor een man!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mannenkaart!! En ja hier ook steeds meer spullen. Maar ja wat moet er dan weer weg. Blijft altijd lastig die keuzes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf Rhodé! Mooi die grote tekst en de strips eronder. Een mooie kaart die helemaal in evenwicht is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, heel mooi van kleur. Lekker strak. Heel geschikt voor een man idd. Nice!
    Goed van je om stempels te verkopen. Bij mij moet nodig de bezem erdoorheen. Heb ook wel moeite met dat afscheid...maar gaat binnenkort zeker gebeuren!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen