vrijdag 1 oktober 2021

Swap met Daniëlle #28

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe swap met Daniëlle. Deze keer stelde Daniëlle het pakket samen. En wat heeft ze me verwend! Ik kreeg het pakket bij mijn verjaardag en ze had daarom echt uitgepakt. 

Papiertjes, stempelset met bijbehorende stans, houten cijfers en heel veel stempelafdrukjes! En daar wordt ik altijd zo blij van.

's Avonds kwam mijn zusje langs en heb ik heerlijk zitten knutselen, terwijl zij zat te kleuren. Ze wilde even proberen of mijn potloden ook geschikt zijn voor het tekenen wat zij graag doet.

De opdracht voor vandaag is: alle kleuren van de regenboog: maak een kleurrijke kaart. Nou, dat is geen probleem met dit pakket.

Dit werd het eerste kaartje:
En dit werd de tweede:
Ik heb gelijk maar heel veel kaarsjes gestempeld (ongeveer 70). Dan liggen die alvast klaar voor nog meer toffe kaarten. Want dat staat vast: hier ga ik echt nog meer mee maken. 

Nu snel naar Daniëlle om te kijken wat zij heeft gemaakt!

4 opmerkingen:

  1. Opdracht geslaagd Rhodé, je hebt meteen twee leuke kleurrijke kaarten gemaakt :) Die gestempelde kaarsen zijn echt heel feestelijk. Volgens mij gaan we veel moois voorbij zien komen met deze set.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke vrolijke kaarten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey heb ik nu je verjaardag gemist?!! Sorry, dat kan natuurlijk niet, er is een kaart onderweg. Je kaartjes zijn echt heerlijk strak en vrolijk, ik houd daar van! Het pakket is ook top, ben benieuwd wat Danielle gebrouwen heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee gave kaartje, heel feestelijk en vrolijk!! Nog van herte met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen