donderdag 7 oktober 2021

Sweet birthday!

Vanavond kregen we eindelijk de laatste negatieve testuitslag binnen. We zijn er drie weken zoet mee geweest. We dachten er vorige week vanaf te zijn, maar toen werd ik nog positief getest. Geen enkele klacht, maar toch positief. Ik heb drie dagen met een deel van mijn knutselspullen in isolatie gezeten. Wat was ik blij met mijn hobby! Het eten werd voor mijn deur gezet en ik zag niemand van het gezin. Het was niet leuk, maar het scheelde echt dat ik lekker creatief bezig kon zijn. De meeste kaarten moet ik nog afmaken, omdat ik niet alle spullen bij me had. De kaarten die ik vandaag laat zien zijn al eerder gemaakt. 

Met afdrukjes die ik al eerder kleurde maakte ik deze kaartjes. 


Ik vind de kleurtjes zo leuk! Het papier is van The Stamp Market. Ik vind de diverse kleuren roze die zij in het assortiment hebben zo mooi. Ik gebruik best regelmatig roze. Maar een mooie kleur roze vinden is niet zo makkelijk. Digitaal kun je de kleur toch niet goed zien. Ik zou willen dat ze effen cardstock zouden verkopen in een pak met bijv. 4 tinten. Dat zou toch superhandig zijn?!

Ik ga nu lekker m'n tanden zetten in een lekkere appelflap die ik via ToGoodToGo 'kreeg'. Heerlijk!

8 opmerkingen:

  1. Oh wat balen is dat toch van die corona. Dan is de hobby een heel fijn tijdverdrijf. De kaartjes zijn gaaf. Mooi gekleurd.
    Ik hoop dat de volgende test negatief is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai... Dat lijkt me hier onmogelijk om in isolatie te gaan, maar hopen dat ik het nooit krijg. Ik ben blij voor jullie dat jullie erdoor zijn!
    Wat een SWEET en tof kaartje.
    Ben benieuwd naar je corona-geknutsel! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bahbah... echt zo waardeloos en dan ook nog drie dagen helemaal alleen in een kamer!! Inderdaad ... onze hobby scheelt dan toch echt! Je kaartjes zijn weer erg mooi en zulke mooie tintjes!
    Ik ben het met je eens dat roze een lastige is om online uit te zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi in deze zachte tinten😍

    Balen zeg...denk je dat je er bent
    word je zelf positief getest😔
    Gelukkig weinig last.

    Goed weekend Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooie kaartjes.
    hopelijk is de corona isolatie snel voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kreeg dit roze streepjes papier eens in een swap kit van Cornelie en het is inderdaad prachtig! Ik zou dat cardstock setje ook meteen kopen. Je bakspulletjes kaart is super! Ik heb dit setje ook en heb het meteen op mijn bureau in mijn to-do bakje gedaan anders vergeet ik het gewoon te gebruiken en je laat hier weer zien hoe zonde dat dat is. Balen dat je corona positief bent maar blij te horen dat je geen klachten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo blij voor jullie dat het eindelijk afgelopen is met de Corona perikelen. Een heel gedoe…. Maar inderdaad, je kunt lekker vooruit met onze hobby! Drie dagen in afzondering is wel afzien denk ik. Super leuke en lieve kaartjes, dat bak setje is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou je bent er idd maar zoet mee geweest. Zo niet fijn!
    Je kaartje wel. Dit setje staat nog op de verlanglijst. Te leuk! The Stamp Market snapt het sowieso helemaal. Zo mooi hun producten!

    BeantwoordenVerwijderen