maandag 18 oktober 2021

Thank you so much!!!

Een paar weken geleden hoorde ik iets zwaars op de deurmat vallen. Een pakje! Ik verwachtte niets, dus vol spanning maakte ik het open. Vol verbazing keek ik naar de inhoud. Voor mij lagen allemaal stempels en stansen. Ik snapte er helemaal niks van. Ik keek nog eens in de doos en vond een kaartje van Daniëlle,  mijn swapmaatje. Ze had van iemand spullen overgenomen en daaruit een pakket voor mij samengesteld. Zomaar... Dat is toch ongelooflijk lief?! 

Ik ging aan de slag met 1 van de stempelsets uit het pakket: de lieve egeltjes van MFT. Daarmee maakte ik deze kaart voor haar:

Het waren echt heel veel spullen,  dus ik kan voorlopig vooruit! Ik voel me echt een enorme bofkont.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verrassing van Danielle! Snap dat je er heel blij mee bent! Jouw kaart met de leuke egeltjes vind ik super! 🦔🦔🦔

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb voor zo’n klein bedrag zoveel spullen gekregen, niet te geloven. Dus heb ik je heel graag mee laten genieten en ik vind het super leuk dat je er zo blij mee bent!! Lief dat ik dit prachtige kaartje heb gekregen, die egeltjes zijn zo schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en wat leuk om zo een verrassing te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen