zaterdag 23 december 2017

Happy birthday with SSS

Bij mijn vorige post had ik al aangegeven dat ik meerdere kaarten met dit model had gemaakt. Dit waren twee andere versies:



Ik had de basis met de verschillende papiertjes al gemaakt, maar moest toen nog gaan bedenken wat ik er verder op zou maken. Ineens bedacht ik dat het wel leuk zou zijn om de ballonnen van Simon Says Stamps te gebruiken. Ik heb voor de ballonnen drie kleuren gebruikt die ik bij de driehoekjes zag. Er zitten ook grijze driehoekjes bij. Vandaar grijze touwtjes aan de ballonnen. En bij allebei een verschillende tekst. 


Uiteindelijk weegt de kaart best wel wat door alle papiertjes. Ik weet niet of dat met 1 postzegel gaat lukken ;)

En voor wie het zich afvraagt: rechtsboven bij het eerste kaartje is een oud stukje tape op het papier gedrukt. Beetje vintage...

6 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren heeft deze feestelijke kaart! Het model is ook hartstikke leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof zijn je kaartjes! Vandaag bij Elke een workshop gedaan, ook ongeveer zo’n model gemaakt, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekkere snoepkleurtjes hebben deze kaartjes. Het past allemaal perfect bij elkaar. Leuk modelletjes is dit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook leuk. Feestelijke kleurkeuze. Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en feestelijk! Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen