zaterdag 27 januari 2018

Finn

En collega van mij kreeg een zoontje, Finn. Ik baseerde mijn kaartje op het geboortekaartje. Daarop is het vliegtuigje met houtnerfpatroon en de achtergrond blauw. Ik heb het precies omgedraaid. Ook de sterretjes staan op deze manier op het geboortekaartje. 


Achteraf gezien had ik de naam beter met dikkere letters kunnen stempelen. Maar goed, het zat er al op en ik had geen tijd meer om het opnieuw te doen. Aan de binnenkant stempelde ik zijn naam ook nog een keer, samen met wat blauwe sterretjes. 

4 opmerkingen:

  1. Echt een gaaf kaartje! Mooi dat houtnerf papier in combinatie met blauw. Ik vind het juist wel wat hebben, dat de naam er wel op staat, maar niet met van die grote letters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi is deze combinatie, blauw en bruin. Stoer kaartje voor de kleine Finn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om zo het geboortekaartje als inspiratie te gebruiken. Wat is het vliegtuigje leuk! Zeker in combinatie met de stoere achtergrond. Mooi gedaan! Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief en stoer, helemaal leuk dus voor een klein jongetje! Ik vind het juist wel leuk dat de naam er niet zo prominent op staat.

    BeantwoordenVerwijderen