maandag 16 april 2018

Storybook Avery Elle

Al langere tijd volg ik de blog van Elena Roussakis. Ik hou van haar stijl. Mijn ervaring is dat als je iets in diezelfde stijl probeert te maken, dat dat niet lukt. Nou, deze keer is het me denk ik wel gelukt.


Ik stanste de grootste en kleinste label van stansset van MFT uit. De kleinste gaf ik een lichtbruine kleur, evenals de randen van de grote label en het DP op de achtergrond. Ik stempelde het hertje, de vlindertjes en de tekst allemaal met stempels uit de set 'Storybook' van Avery Elle. Ik kleurde ze met mijn Derwent potloden. Tenslotte plakte ik alles op de kaart. Het kleinste labeltje ondersteboven. Zo lijkt het net alsof die het grote label vast heeft. 
Ik heb het idee dat die bruine randjes eigenlijk een beetje passé zijn, maar daar liet ik mij niet door weerhouden. En ik ben uiteindelijk tevreden over het resultaat. 

5 opmerkingen:

  1. Wat passé?! Als je het zelf mooi vindt, is het toch goed :-) Ik vind jet een heel lief kaartje. Dat hertje is zo cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt heel geslaagd! Heel leuk, het label zo, met de bruine randjes. En het hertje, tè lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een super lief kaartje! Haha, en het hoeft niet altijd trend te zijn om mooi te zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles wat passé is raakt vanzelf weer in de mode ;)
    Superlief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk gemaakt! Ik vind m lief! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen