dinsdag 19 juni 2018

Guestdesigner liftchallenge #132

Onlangs won ik bij de Liftchallenge. Al vanaf het moment dat ik meedoe met challenges is de Liftchallenge bij mij favoriet. Het lukt niet altijd om mee te doen, maar dat zal iedereen weleens hebben. In ieder geval heb ik naast een mooie prijs ook de gelegenheid gekregen om een keer guestdesigner te zijn. Toen ik de opdracht kreeg moest ik wel even nadenken. Het is een beetje anders dan ik gewend ben.

Maak een eenvoudige kaart op een witte achtergrond met strips die je zelf gemaakt hebt. Daarop een witte die-cut. Liften dus, maar vrij in je uitwerking. 

Langzamerhand ontstond er een ideetje. Ik ging aan de slag en maakte deze kaart:


Eerst kleurde ik een stuk watercolor papier met wat verschillende kleuren paarse inkt. Daaruit stanste ik de bannertjes. Ik plakte ze naast elkaar op en daarop plakte ik het witte takje. Ten slotte nog een fijn tekstje. Dat was eigenlijk nog het moeilijkste: uit mijn voorraad een geschikt tekstje zoeken. Uiteindelijk koos ik dus voor deze. 

6 opmerkingen:

  1. Wat een gave challenge en wat heb je een geweldige kaart gemaakt! Heeel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opdracht helemaal goed volbracht, je kaart is erg gaaf! Leuk dat je door een challenge dan iets maakt wat je anders misshcien niet gedaan zou hebben. Dank je wel voor je bijdrage, Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om op deze manier uitgedaagd te worden. Het is niet voor niets een challenge hè ;-) Jouw uitvoering is ook al zo een beauty geworden. Mijn handen jeuken om het ook eens te proberen. Nu nog een geschikt stansje zoeken..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super kaartje Rhodé!! Dat wit steekt zo mooi af bij het paars.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen