zaterdag 14 juli 2018

Mannenkaartje

Eindelijk weer eens een blogberichtje van mij. Het is hier de afgelopen weken zo druk geweest dat ik het knutselen en bloggen even geparkeerd had. Nu wil ik het weer een beetje oppakken. Volgende week geven ze wat regen af. Echt knutselweer wat mij betreft! Ook wil ik bij jullie op je blog komen kijken. Ik heb een heleboel gemist!

Deze mannenkaart maakte ik al een tijdje geleden. Ik heb eerst de achtergrond verschillende kleuren gegeven. Daarna stempelde ik met die kleuren een aantal keren de vorm. Eigenlijk is het de binnenkant van een bloem, maar hier gebruik ik hem dus anders. Vervolgens stempelde ik de vorm nog een paar keer met VersaMark en emboste ik met zilver. 'Birthday' stanste ik een paar keer uit donkerblauw papier zodat het woord er wat dikker op ligt. 


Ze geven voor vandaag mooi weer af. Ik denk dat ik het zwembadje maar eens op ga zetten voor de kids. Altijd leuk!


2 opmerkingen:

  1. I love the design of this card! Such a cute look! The colors blend so nicely together. Thanks for the share. Hope you have a wonderful rest of your day. Keep up the posts.
    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt! Leuk om de binnenkant van een bloem zo te gebruiken, multifunctioneel wordt zo’n stempel dan want dit is erg leuk als mannenkaart!!

    BeantwoordenVerwijderen