zaterdag 21 juli 2018

CAS on Friday #137

Vanmiddag had ik wat knutseltijd en zocht ik op welke challenges er momenteel lopen. Bij Cas on Friday zag ik de 'Christmas-challenge'. Terwijl het hier heel warm is ging ik toch aan de slag voor deze challenge. Van Gerdine kreeg ik vorige week wat DP en daar zaten ook wat strookjes van Alexandra Renke bij. Ik heb een poos zitten zwoegen op een kaartje dat uiteindelijk toch niet naar mijn zin was. Toen kwam er ineens een ander idee in mij op en was ik binnen 10 minuten klaar!



4 opmerkingen:

  1. Wat prachtige en stijlvolle kaart, Rhode. Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi fris kerstkaartje.
    We zijn begonnen met de lego te sorteren. Nu ligt er precies nog meer rommel maar het komt wel goed! We nemen onze tijd. X

    BeantwoordenVerwijderen