woensdag 3 oktober 2018

Baby boy

Op Pinterest zag ik een leuk kaartje voorbij komen. Met dat kaartje in gedachten ging ik op zoek naar een leuk stukje DP voor de achtergrond. Daarna zocht ik er effen gekleurd papier. Ik heb flink zitten dubben. Geel en groen, Aqua en zeegroen, enz. Uiteindelijk gekozen voor twee kleuren zeegroen. Het is heel anders geworden dan het kaartje dat ik als inspiratie gebruikte. En eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet goed wat ik hier nu van vind... Misschien herkenbaar?


Inmiddels ben ik druk bezig met mijn nieuwe spulletjes van Doe@ding. Wat hebben mijn schoonzus en ik zaterdag genoten! Eerst een workshop 'mixed media' en daarna lekker snuffelen tussen alle spulletjes. Ik voelde mij echt als een kind in een snoepwinkel. Zoveel mooie spullen! En wat kies je dan? Ik ben uiteindelijk met 4 stempelsets naar huis gegaan, een stans, wat inkt en papier en drie Zig markers. Die heb ik al lang op mijn wishlist staan en ik wilde heel graag testen of dit iets voor mij is. Mijn eerste pogingen zijn nog niet zo geslaagd, maar ik blijf nog even oefenen! 

1 opmerking: