maandag 8 oktober 2018

Bezoek demodagen Doe@ding

Zoals ik vorige week al schreef heb ik erg genoten van mijn uitje naar Doe@ding. Ik heb er heel wat leuke spulletjes gekocht en inmiddels ook al een paar kaartjes gemaakt. 

Dit kaartje maakte ik als eerste:


Heel eenvoudig, maar het heeft eigenlijk niet meer nodig. Nadat ik het kaartje helemaal klaar had zag ik dat de golfjes wel erg licht zijn. Een volgende keer stempel ik ze met een tintje donkerder.

Daarna volgde dit kaartje:


Het kleuren kostte stiekem toch nog wat tijd. Met NuvoDrops wilde ik sneeuwvlokken in de lucht maken. Als je de druppels maakt zijn ze wit, maar ze drogen transparant op. Nu zijn het net regendruppels! Weer wat geleerd...

Hier nog een foto van mijn aankopen:


6 opmerkingen:

  1. Dat bootje is zo leuk!
    De pinguïn ook.
    Toffe aankopen. Het bovenste setje heb ik uit met het hertje, vosje,..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk heb je genoten van je uitje naar Doe@ding! Das ook zo'n mooie winkel. Leuk om te zien wat je allemaal gekocht hebt. En je kaartje... ik vind 'm prachtig!! Het designpapier past zo mooi bij het bootje. Ik zag de golfjes in eerste instantie niet, maar ik miste ze ook niet echt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super dat je bij Doe@ding was. Ik zou ook wel graag willen maar het is minimaal 2 uur rijden (enkele reis). Dus helaas.
    En wat een super leuke dingen heb je weer gescoord. Leuk dat je er al mee aan de slag bent geweest en tof geworden!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaartjes zijn het geworden ! mooi gedaan
    heb je nogmaals aangemeld bij het kkt, want je link was niet zichtbaar, ik denk door de é in je naam (kan Mister Linky blijkbaar niet thuisbrengen...),
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen zeg!! Ik ben benieuwd wat we allemaal gaan zien met deze gave stempels! Je eerste kaartjes zijn alvast goed geslaagd, ondanks de lichte golven vind ik 'm toch erg leuk geworden. Die met de pinguins en de "natte sneeuw" ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje! Het bootje heb ik zelf ook, net als de set met de zeehondjes. Gave aankopen heb je gedaan, ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken. Altijd weer leuk om met nieuwe spulletjes aan de gang te gaan. Nu alleen nog een flesje witte Nuvo drops hi hi

    BeantwoordenVerwijderen