dinsdag 16 oktober 2018

Crazy for CAS #10

Het thema van deze maand bij Crazy for CAS is 'herfst'. Op de inspiratiefoto staan herfstblaadjes en daar ben ik dan ook mee aan de slag gegaan. 


Ik gebruikte blaadjes uit de set 'one with nature' van Simon Says Stamps. Ik stempelde de blaadjes in verschillende herfstkleuren. Daarna stempelde ik de nerven met Versamark en bewerkte ze met goud embossingpoeder (nog steeds boven het gasfornuis...). Ik vond het er echt bijpassen omdat bomen in de herfst soms een gouden gloed kunnen hebben als de zon er op schijnt. De tekst is van PTI. Eigenlijk hoort de tekst op 1 regel, maar ik heb hem in twee delen gestempeld. 

Ik wilde al heel lang goud embossingpoeder hebben, maar ik vond het lastig om te bestellen. De ene kleur goud is de andere niet en ik was bang voor een miskoop. Onlangs won ik bij de Liftchallenge een tegoedbon voor de Scrapheap. Daar zag ik mooi embossingpoeder en ik heb het besteld. De kleur is precies wat ik wilde! 

Vandaag zijn we een dagje weggeweest met de kids. Om onze ecologische voetstap wat te verkleinen zijn we op de fiets gegaan. 10 km heen en 10 km terug. De kinderen hebben het prima gedaan. Morgen hebben we een knutseldagje gepland. Dat wordt vast ook gezellig!

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi!
    Jullie hebben vakantie . Wat boffen jullie met het mooie weer! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Rhodé! Het goud, de herfstkleurtjes en het touw... prachtig. Ik houd er van!! Jullie boffen maar met het weer deze vakantie, en vandaag lekker geknutseld? Lekker hoor zo een weekje vakantie met de kinderen, geniet er van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje! Leuk die blaadjes, vooral met het gouden accent :-)
    Gezellig dat je meedoet met de herfstchallenge bij Crazy for Cas!

    BeantwoordenVerwijderen