woensdag 13 februari 2019

Een meisje

Met de stempelset van Els Brigé nog op tafel, maakte ik afgelopen weekend ook nog een kaartje voor de geboorte van een meisje. Ik was door de voorraad heen, dus werk aan de winkel! Ik had het lieve hertje van MD nog liggen bij de spulletjes die ik van Gerdine (studio Saar en Pien) geleend had. Omdat ik het kaartje verder rustig wilde houden, koos ik ervoor om de circkelstans te gebruiken. Op de achtergrond een stukje zachtroze cardstock. Ik moest even zoeken naar de juiste kleur. Wat veel kleuren lichtroze zijn er!



Ik heb nog even getwijfeld tussen 'hoera' en 'gefeliciteerd', maar uiteindelijk voor 'gefeliciteerd' gekozen. Ik dacht dat ik niets had met de tekst 'een meisje', maar na wat speurwerk toch gevonden in een set van MD die ik ooit eens gewonnen heb. Ik kon de stempel niet zo goed buigen, dus heb ik de tekst in drie keer gestempeld. Eerst 'een', de stempel iets gedraaid en toen 'mei'. Tenslotte 'sje'. Naar mijn idee is het niet te zien.

Ik kan niet echt zeggen dat het zonnetje schijnt, maar het is een stuk lichter buiten dan de achterliggende weken. Heerlijk is dat! Ik ging vanmorgen naar een cursus over het belang van buitenspel. Dus je begrijpt waar ik mijn kinderen na schooltijd direct naar toe gestuurd heb;) Ze zijn nu lekker moddersoepjes aan het maken en aan het sjouwen met takken. Zodoende kan ik mooi een blogberichtje schrijven.

11 opmerkingen:

  1. Heerlijk....moddersoepjes, haha! Ja, die tijd breekt aan, gelukkig! Wat een ontzettend mooi, lief geboortekaartje! Echt voor een mini-meisje, super vind ik dit! Hopelijk blijven ze nog ff roeren in de soep en heb jij nog rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje is dit weer geworden ! helemaal toppie voor een geboortekaartje, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, het hertje dat nieuwsgierig om een hoekje komt kijken. Knap in de rondte gestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooi en lief kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief mooi meisjes kaartje !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoezig kaartje heb je gemaakt!! Ik heb hem even vergroot om te kijken naar je tekstje maar er is inderdaad echt niet te zien dat je het in delen hebt gestempeld. Slim gevonden!! En ja, onze kinderen konden zich echt uren vermaken met het maken van 'Heksensoep', een emmer en een pollepel meer hadden ze niet nodig. Heerlijk is dat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat kleine hertje blijft zo lief en schattig en je hebt hem zo leuk verwerkt in dat scallop rondje. Tof!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje geworden en idd niet te zien de tekst. Mooi gedaan!
    Hier wel de zon, al een paar dagen, echt genieten. Ook van het licht, dat hadden we echt even nodig!
    Vroeger bakte ik ook modderoliebollen met mn buurjongen. heerlijk in de prut!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje is dit zeg...so cute!
    Mooi gestempeld meisje hoor!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg lief kaartje, heel schattig met het hertje!! Dat rondje is mooi zeg, erg leuk! En goed opgelost om te stempelen in delen, je ziet er inderdaad niets van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief! Je ziet het niet van de tekst,goed gevonden.
    Buiten spelen was vroeger zo evident,ik deed niks anders! Maar nu met al die schermen.... Ik probeer het buiten spelen ook zoveel mogelijk te stimuleren! Vroeger altijd op pad met de kinderen. Nu gaan de Boys aanbellen bij vriendjes en voetballen op het pleintje of naar de speeltuin in de straat. Ik geniet dan lekker rustig thuis... X

    BeantwoordenVerwijderen