maandag 11 februari 2019

MFT Sketch Challenge #423

Iedere week weten ze bij MFT weer een nieuwe challenge te bedenken. Petje af, hoor! Ook deze week doe ik weer mee. Dit is de sketch:



En dit is mijn kaart:



Ik gaf eerst zes rondjes een kleurtje. Tussen mijn stempels vond ik een set van Lawn Fawn waar dit leuke vogeltje bij zat. Ik wilde het vogeltje zes keer stempelen, inkleuren en dan opplakken. Maar toen bedacht ik dat ik ze ook op de rondjes kon stempelen. De tekst (van Els Brigé: zo bruikbaar!) gestempeld en de rondjes neergelegd. Toen kwam ik op het idee om net een accentje te geven door bij elk vogeltje de vleugeltjes en het kuifje in een tint donkerder te kleuren. 

Inmiddels is de werkweek alweer begonnen. Wat gaat de tijd snel! Aan het begin van de week heb ik allerlei plannen, maar voor ik het weet is het zaterdagavond. En dan had ik nog zoveel willen doen... Te ambitieus, niet goed gepland of heel herkenbaar?!

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Rhodé. Schattig die vogeltjes en de tekst. En ja, ik denk wel es dat er eigenlijk twee uur meer in ene dag zouden moeten zitten...maar zouden we dan niet hetzelfde weer krijgen??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, die vogeltjes op een rijtje! Mooie kleurtjes heb je gebruikt, lekker vrolijk! De tekst blijft mooi, ik heb 'm ook al vaak gebruikt. En ik kom de laatste weken echt wel een dag in de week te kort, herkenbaar dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, die gekleurde cirkeltjes op de witte kaart! Tijd tekort? Vreselijk...eigenlijk heb ik geen tijd om te werken met mijn hobby’s...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en vrolijk kaartje! Enne... heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh wat een grappig lief kaartje!
    Helemaal leuk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen