woensdag 10 april 2019

Hoera voor Nicole!

Nicole wordt vandaag 50 jaar! Ik ben fan van de kaartjes die ze maakt. Kleurrijk, gevarieerd en altijd een plaatje om te zien. Ook dit jaar ging er een kaartje van mij haar kant op. Ik koos voor roze, zwart en wit. Ik zocht al mijn zwart-wit papiertjes bij elkaar en koos wat matchende papiertjes. 50 is een speciale leeftijd, dus mocht het kaartje ook iets speciaals hebben. Daarom koos ik voor een shaker. In de shaker stopte ik wat zilveren, witte en roze sterretjes. 



Terwijl ik bezig was, kwam ik op het idee om er een kwastje aan te hangen. Geen idee hoe je zoiets maakt, maar ik ben gewoon aan de slag gegaan met een stukje twine en het lukte nog snel ook. Dit ga ik vast vaker doen, want ik vind het een leuke aanvulling op je kaart. 


7 opmerkingen:

  1. Heel mooi!Die happy Birthday is ook tof, welk merk? X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verjaardagskaart voor Nicole! De shaker maakt het extra feestelijk. En dat kwastje, goed gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap bedacht met dat kwastje! Heel leuke kaart, echt iets voor Nicole!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke schudkaart heb je voor Nicole gemaakt. Ze krijgt heel verschillende kaartjes heb ik al gezien. Verhoogt de feestvreugde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe shaker!! Mooie kleurtjes en leuk met dat kwastje zo.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk kaartje Rhodé! Zo een shakertje heeft altijd iets extra feestelijks. En het kwastje is er zo leuk bij!! Dat je dat zelf gemaakt hebt, knap! Ik ben er echt heel erg blij mee, dankjewel voor deze topkaart!

    BeantwoordenVerwijderen