woensdag 19 februari 2020

Happy birthday

Vorige maand was Gerdine jarig. Het is inmiddels een traditie geworden dat ik dan een kaart voor haar maak met de MFT-set 'I knead you'. Het wordt inmiddels een uitdaging om weer iets nieuws te bedenken. 
Ik koos deze keer voor een rood/roze achtergrond, een wit kader en roze letters. 



Momenteel lig ik onder een kleedje op debank. Ik ben al een paar dagen niet fit. Ik had gehoopt dat het 'over zou waaien', maar het blijft nog even hangen. Hopelijk knap ik in de loop van dag wat op en kan ik weer lekker aan de slag. Want eigenlijk heb ik geen tijd om ziek te zijn ;)

5 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je snel opknapt! Je kaart is alvast erg leuk! En moeders hebben nooit tijd om ziek te zijn (juffen eigenlijk ook niet..)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk ben je snel beter (hier ook de hele week al gammel helaas)
    Maar wel een hele toffe kaart!!
    Fijne week!! (en gauw weer gezond)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! Knap dat je elke keer weer wat met deze set weet te verzinnen. Hij is dan ook wel erg leuk! Vervelend dat je ziek bent, ik ken het wel, je wil in vanalles doen maar het lichaam werkt gewoon niet mee. Het beste is om het gewoon te accepteren en even goed uit te zieken, beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart! Beterschap :) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Rhode,

    ik ben gek op roze en katten = perfecte combo. Je hebt er een heel lief kaartje mee gemaakt.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen