zaterdag 29 februari 2020

Hoera

Vandaag laat ik een kaartje zien dat ik al een tijdje geleden maakte. Een restje papier dat ik ooit eens van iemand kreeg, grote tekststempel van Els Brigé, wat strookjes papier en hopla: de kaart is klaar! In het echt duurde het natuurlijk iets langer om alles goed bij elkaar te zoeken, maar het was toch een kaartje dat betrekkelijk snel klaar was.



Binnenkort zijn de oudste drie kinderen jarig. Ik heb via internet leuke draaiboeken besteld voor een feestje thuis. Daar heb ik me afgelopen week in verdiept. Het ziet er leuk uit en ik heb er niet zo heel veel werk aan. Dat komt goed uit. We hebben een nieuw huis gekocht en we moeten daar nu allerlei dingen voor uitzoeken. Wat komt daar veel bij kijken! Maar wel heel leuk om te doen. 

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee leuk kaartje! Mooi papier is dat! Wat een leuk nieuws, een nieuw huis! Dat is inderdaad een hele klus als er dingen uitgezocht moeten worden, maar wel leuk om mee bezig te zijn (tot op zekere hoogte bij mij dan, houd op een gegeven moment wel van knopen doorhakken haha).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje heb je “snel” gemaakt...top!
    Ik ken het hoor onze dochter en schoonzoon maken nu hetzelfde door...drukdrukdruk!
    Veel succes met de “leuke” bezigheden!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje! Gaaf dat kleurverloop in de achtergrond. Ik herken het wel dat je met een 'simpel' kaartje toch wel heel erg lang bezig kunt zijn. Precies dat juiste papiertje en de goede kleurtjes bij elkaar zoeken kan veel tijd kosten. Net als al die beslissingen die je voor je nieuwe huis moet nemen. Maar wel heel leuk en spannend allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is schitterend! Mooie kleuren, leuk papier! EN wat spannend een nieuwe/ander huis gekocht. Komt zeker veel bij kijken, vooral als je een gezin hebt.. Maar ook wel weer heel leuk! Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een top kaartje is dit! Zo mooi dat de kleuren van de bolletjes vervagen. De rest heb je er echt perfect bij gezocht. Zo, jij hebt een hoop spannende dingen op stapel staan. Drie verjaardagen en een verhuizing. Leuk allemaal. Veel plezier en successen alles!

    BeantwoordenVerwijderen