vrijdag 7 februari 2020

Swap met Daniëlle

Vandaag laten Daniëlle en ik weer een kaartje zien dat we maakten met ons Swap-pakket. Deze keer was de opdracht om het uitgestanste woord 'love' te gebruiken. Ik wilde ook graag één van de papiertjes gebruiken en zo ontstond dit kaartje. 




Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, komt er op het moment niet zoveel van om te bloggen. Ook een kijkje bij jullie nemen lukt even niet. Er zijn een heel aantal andere dingen die nu prioriteit hebben. Soms is dat even zo, maar er komt vast over een poosje weer tijd voor. 

Nu ga ik snel bij Daniëlle kijken. Jullie ook?

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk CAS kaartje Rhodé!! En ja soms loopt het even zo dat het bloggen erbij in schiet. Komt wel weer toch??
    Alvast een fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Zo gaat met bloggen, maar je bent er toch weer met een tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt een topkaartje Rhodé! Wat een leuk idee met de grote harten. En je hebt mijn favoriete papiertje uit het pakket gebruikt ;-) Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen