vrijdag 30 juli 2021

MFT Sketch Challenge #552

Vandaag doe ik eindelijk weer eens mee met de Sketch Challenge van MFT. Dit is de Sketch van deze week:

Ik heb onlangs de leuke stempelset 'Beach Buds' van MFT gekocht. Een set met leuke figuurtjes en een aantal bijbehorende teksten. Ik had de diertjes al gekleurd en nu ik de Sketch zag wist ik gelijk wat ik met de diertjes zou kunnen doen. Ik maakte met inkt de zee en zeebodem. Met wit embossingpoeder nog wat luchtbelletjes. 

De 'happy birthday' tekst komt ook uit de set. Ik verkoop mijn kaarten vaak en er is vooral vraag naar verjaardagskaarten. Daarom kies ik de teksten voor mijn kaarten hier ook op uit. 

Zaterdag begint 'Camp Create 2021' bij MFT. Hier wil ik zeker aan meedoen. Ik ben benieuwd of er nog meer Nederlandse deelnemers zijn. Een superleuke manier ook om elkaar te inspireren!

4 opmerkingen:

  1. Wat super leuk weer Rhodé!! En slim om je teksten zo te kiezen dat je ze het makkelijkst een plekje kan laten vinden. Ik kies ook vaak gangbare teksten. Aan verkoop kom ik bijna niet toe.
    Leuk dat je mee gaat doen bij MFT!! Heel veel plezier. Zelf kom ik er niet aan toe en ik heb eigenlijk ook geen MFT stempels terwijl ze wel heel leuk zijn.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje is dit, erg leuk die zeediertjes in het kader. Leuke kleurtjes, heel vrolijk!
    Tekstjes genoeg hier ook, en zo nodig maak ik zelf en print ze uit, ook handig als je van die smalle wilt in zwart wit. Succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf Rhodé,

    Mooi met deze zee diertjes en kleuren.

    Fijn weekend Ina

    BeantwoordenVerwijderen