vrijdag 2 juli 2021

Swap met Daniëlle #25

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe swap! Twee jaar geleden zijn Daniëlle en ik begonnen en het is echt superleuk om te doen. Na de muisjes van Daniëlle was ik aan de beurt om iets samen te stellen.  
Al mijn knutselspullen zaten nog in verhuisdozen en ik had het nog druk met de verhuizing. Daardoor vond ik het wat lastiger om een pakketje te maken. Maar het is toch weer gelukt. Dit is het pakketje:

Ik vind de fruitstempels erg leuk, maar het was me nog niet gelukt om er iets mee te maken. Dan is zo'n swap een goede uitkomst. Ik moest nu wel met de stempels aan de slag en ik hoop natuurlijk door Daniëlle ook weer geïnspireerd te worden. 

De opdracht voor vandaag is: 1 kleur (diverse tinten mag natuurlijk wel)

Ik koos voor groen:

Ik kleurde de limoenen met Derwent Colorsoft. Het kleuren met de potloden lukt steeds beter.

Dan nog over mijn kast: vorige week was hij eindelijk binnen. Maar toen ik de doos opende, zag ik dat de kast beschadigd was... Klantenservice gebeld en die gaven aan dat ik de kast in elkaar kon zetten en dat ze het kapotte deel zouden komen vervangen. Toch maar aan de slag,maar toen bleek 1 zijpaneel niet goed te zijn. Veel gaten ontbraken en hierdoor kon de kast niet in elkaar. Wat baalde ik! Ik had zo gehoopt dat ik niet meer vanuit verhuisdozen zou hoeven te knutselen. Bij de klantenservice gaven ze aan dat het doorgeschoven was naar de leverancier en dat ik nog bericht zou krijgen. 
Maar tot mijn verbazing stond PostNL zaterdagmiddag op de stoep met nieuwe kastdelen. Je begrijpt: die kast stond voor het avondeten in elkaar, inclusief knutselspullen! Het is heerlijk knutselen zo.

8 opmerkingen:

  1. Super gaaf kaartje maakte je met de leuke stempels!
    Fijn dat het snel lukte met je kast…ik moet ook nodig kasten kopen voor mn flinke knutsel voorraad 🙈
    Succes en groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rhodé,

    Kom net bij Daniëlle vandaan. Van zoete kersen naar limoenen,
    heerlijk in een wit biertje😉

    Vind het prachtige frisse kaart in deze groen tinten. Heb je
    vellum achter het kader gedaan?

    Ook vind ik de kaarten hieronder heel mooi. Vind de lettertypes die Els gebruikt erg gaaf.

    Fijn weekend Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey die stempel ken ik! Wat een superleuke kaart heb je er mee gemaakt! Prachtig ingekleurd al. Ben nu natuurlijk wel heel benieuwd naar die kast van je... fijn om weer een knutselplekje te hebben. Alleen al het opnieuw inruimen van je spulletjes kan al zo lekker inspirerend zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rhode,
    het is jou prima gelukt om een kaart in 1 kleur te maken. Super gaaf met dat vellum.
    En die kast, daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Wel fijn dat het toch nog zo snel opgelost kon worden. Tegenwoordig zijn tevreden klanten heel belangrijk, vooral omdat ze overal te vinden zijn (Insta, FB, Blogs)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel tof met die limoenen. Ik heb ook eens terug gelezen op je blog. Proficiat met jullie verhuis, nu kan het inrichten beginnen. Wat een avontuur met de kast, maar alles kwam goed. Ik kleur al jaren met copics en ik ben er heel tevreden over. Ik heb er ook langzaam voor gespaard en vind dat ze gewoon altijd een mooi ingekleurd resultaat geven en met een paar trukjes kan je al wat kleurverloop creëren. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eens even kijken of ik nu wèl een berichtje achter kan laten, blogger wil niet zo bij mij….. Je kaartje is zo leuk met dat frisse groen! Erg leuk gelukt. En wat fijn dat het uiteindelijk goed is gekomen met je kast, alles weer overzichtelijk voor het grijpen, dat knutselt inderdaad veel fijner!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk pakketje weer en ja, dan moet je wel met de nieuwe stempels aan de slag natuurlijk! Heel gaaf geworden, lekker fris inderdaad!
    Wat fijn dat het met de kast toch nog goed kwam op niet al te lange termijn, heerlijk zo'n opgeruimd ding met je spullen i.p.v. dozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje in 1 kleurtje!! Tof met die limoenen!! En wat heerlijk dat het opgelost is met je kast en dat je weer ouderwets lekker kan knutselen nu alles zo voor het grijpen ligt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen