maandag 26 juli 2021

Vakantie!

Mijn vakantie is begonnen! Ik kruip zo nog even achter de pc om het een en ander af te ronden. Ik hoop dat ik binnen een halve dag klaar ben. Vanmorgen om 8.00 stond ik al samen met de kinderen hun kamers schoon te maken. Ze werkten goed door en zo waren we om 10.00 al klaar. Dat geeft zo'n lekker opgeruimd gevoel! 

Ik hoop lekker veel te kunnen knutselen. De laatste tijd is bloggen en reageren er een beetje bij ingeschoten. Dat wil ik nu ook weer lekker oppakken. 

Omdat mijn kaartenbak helemaal leeg was, ging ik aan de slag met een aantal kaartjes voor geboorte. 

Joepie! 4 stuks tegelijk! Nu nog een heleboel verjaardagskaarten. Daarvan kom ik er altijd tekort. 

Eerder schreef ik over mijn nieuwe kast. De kast dient ook voor andere doeleinden,  maar ik heb 3 boorden voor mijzelf. Het werkt echt heerlijk! 

En voor degenen die benieuwd waren, dit is de kast:

8 opmerkingen:

  1. Oh wow Rhodé, wat een super serie kaartjes. Lekker om zo weer een voorraadje te hebben van die mooien.
    En je kast ziet er ook super uit. Zal maar geen foto maken van die zooi van mij. Maar ondertussen wel mijn stanzen lekker opgeruimd (bijna klaar). Geniet lekker van je vakantie. Bij mij zit die er weer op.
    En lekker knutselen klinkt heerlijk. En fijn om zo samen met de kids op te kunnen ruimen en schoon te maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat een super GAVE serie geboortekaartjes heb je gemaakt Rhode....heel erg mooi.
    Mooie kast....en wat heb je er alles netjes in staan....goed overzicht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rhode,
    lekker om je vakantie zo te beginnen, meteen een voldaan gevoel. Leuk om samen met de kinderen aan de slag te gaan. Je kaarten zijn stuk voor stuk ontzettend lief en leuk!
    Fijn als het zo goed lukt.
    Je kast is heel mooi. En je spullen mooi bij elkaar en zo voor het grijpen. Ziet er perfect uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke babykaarten heb je gemaakt, ik ben er helemaal weg van! Die stempeltjes zijn super cute en wat leuk om de wolken achter en voor het vellum te plakken, geeft zoveel diepte aan de kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoezige babykaartjes! Laat die baby's nu maar komen ;-) Fijn om je huis aan kant te hebben aan het begin van je vakantie, dat zorgt meteen voor rust in je hoofd. Nu maar hopen dat het ook even netjes blijft.. Je kast is prachtig, daar kun je wel wat spulletjes in kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een goed begin van je vakantie dus :) mooie, schattige babykaartjes heb je gemaakt. Ideaal zon ruime kast, daar zul je vast veel plezier van hebben

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een PRACHTIGE serie kaartjes heb je gemaakt met die 3 verschillende diertjes aan de ballonnen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en ook heel lieve kaartjes, Rhodé. Echt helemaal tof voor een geboorte!!
    Die kast met jouw planken erin vol spullen ziet er fijn uit, dat gaat vast goed werken.
    Geniet van je vakantie, dat heb je na al dat werk vast echt verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen