donderdag 21 oktober 2021

Nog een slimline

Nu ik deze post schrijf, zie ik dat ik onlangs al 2 slimlines liet zien. Ik vind het zo'n leuk model voor een kaart en je kunt er lekker veel op kwijt. 

Deze kaart maakte ik voor de Cloud9crafts challenge. Ik ben echt fan van deze stempelset. Je kunt er zoveel verschillende situaties mee creëeren. 

 
Ik zat in isolatie toen ik deze kaart maakte. Ik was lekker bezig en had genoeg tijd, dus maakte ik ook een blauwe versie:

Hè, wat een regen vandaag. Ik moet zo weer op de fiets, maar ik vrees dat het dan nog niet droog is.... Ik leg maar alvast droge kleren klaar voor als ik thuis kom!

6 opmerkingen:

  1. Je slimline kaartjes zijn wel allebei heel erg leuk! Kan niet zeggen welke ik mooie vind, ze zijn gewoon enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ze blijven geweldig leuk hè deze muisjes! Hele feestelijke slimline kaartjes en slim om er meteen twee te maken. Bij mijn kerstkaartjes doe ik dat nu ook. Soms is het ook gewoon leuk om te zien hoe het effect in een andere kleur is zoals bij deze twee versies, ik vind ze beide super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super brilliant colours, and most gorgeous design. . xxx
    I am now following your blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Rhodé,

    Qua kleur kan ik niet kiezen.
    Wel dat ik nu ook voor deze set ben gevallen
    en ze besteld heb....heb ook nog niets😉😉

    Fijne (zon)dag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel een super set Rhodé!! En het zijn zulke leuke kaarten geworden. Hier werd je vast even blij van als je dan zo alleen op jezelf moet zitten.
    En nu bij jou genieten van een heerlijke vakantie. Hier is de vakantie afgelopen. Echter de meiden hebben lichte klachten. We waren dus vanmorgen al in de teststraat. Hopelijk vandaag nog uitslag. We zullen zien.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig die kleine muisjes!! Ik vind je kaart weer zo leuk, model natuurlijk maar vooral de invulling! Die kleurtjes ook!!

    BeantwoordenVerwijderen