vrijdag 29 oktober 2021

Snel kaartje

Ik had even snel een kaartje nodig. Ik wilde nog voor 17.00 uur iets op de post doen en het was al een eindje in de middag. Ik zag 2 ingekleurde egeltjes liggen en besloot daar iets mee te maken. 
Uit een oud swappakketje haalde ik twee stukjes DP waar ik de afgeronde rechthoek uit stanste. Ik probeerde allerlei DP voor de achtergrond,  maar niets beviel me. 
Het was allemaal te druk, te aanwezig. Daarom besloot ik met een licht kleurtje wat blaadjes en paddestoelen op de achtergrond te stempelen. 
Een touwtje en een tekstje en toen was het kaartje al klaar. 

Ik heb voor komend weekend veel knutselplannen. M'n tante heeft gevraagd of ik van bepaalde kaarten nog wat meer exemplaren wil maken. En ik ben er ook nog niet met m'n kerstkaarten. Genoeg op de planning, dus. Aangezien we, net als vorig weekend,  weer een gezinslid in quarantaine hebben ivm contact met positief geteste persoon, zullen we veel thuis zijn. Het was makkelijker geweest als we allemaal al corona hadden gehad. Nu blijven we in en uit quarantaine gaan. Maar ja, niks aan te doen!

6 opmerkingen:

  1. oh wat een superleuk kaartje zeg!!
    en wat vervelend voor jullie die corona situatie. sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is erg leuk en slim bedacht die blaadjes op de achtergrond. Wel bijzonder dat jullie het niet van elkaar gekregen hebben... was inderdaad wel een stuk gemakkelijker geweest..fijn knutselweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Rhodé,'

    dat is een lief kaartje geworden zeg. Jammer dat jullie steeds in en uit quarantaine moeten al is het wel handig dat je zo'n fijne hobby hebt.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje! En jullie blijven er wel echt in zitten... gelukkig hebben we onze hobby om ons bezig te houden. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supertof kaartje Rhodé! Wat knap dat je dat zo snel kan, het is een heel mooi geheel zo samen met de gestempelde achtergrond.
    Wel heel vervelend, dat quarantaine gedoe, hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe kaart!! En juist dat less is more maakt hem zo leuk.
    En wat balen die quarantaine. Hier zijn we nu even vrij maar er volgens mij ook nog niet vanaf want we hebben geen van allen corona gehad.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen