maandag 11 oktober 2021

Smile!

Ik liet al eerder kaarten zien die ik maakte met afdrukjes die ik kreeg van Cornelie. Op een regenachtige dag ging ik aan de slag om met een paar van die afdrukjes een kaart voor haar te maken. Ik had vooraf niet echt een plan. De kaart ontstond gaandeweg. 

Het werd een kaart met veel bruintinten. Iets wat ik nooit eerder heb gedaan. Wellicht kwam het door het weer?! Toch vind ik het een mooi geheel geworden. De grote letters 'smile' glimmen een beetje. 

Deze week mogen we weer allemaal naar werk en school. Dat waarderen we nu extra!

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Rhodé!! Zo lief met dat vogeltje.
    En wat een verhaal bij jullie. Verplicht moeten knutselen is niet leuk maar ik kan me ergere dingen voorstellen.
    En nu SMILE: je mag weer aan het werk.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is toch vaak het leukste he, kaartje dat zomaar onder je handen ontstaat. mooie kaart geworden!
    fijn dat jullie weer naar school en werk kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk!!Ik zag hem al op Instagram, erg leuk die afdrukjes en de achtergrond past er heel mooi bij, net als de donkerder accenten!
    En wat heerlijk dat die vervelende periode achter de rug is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juist leuk om lekker met de herfstkleuren aan de gang te gaan! Het past ook helemaal bij deze vrolijke kikker. En wat fijn om te horen dat jullie weer vrijgelaten zijn!! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf Rhodé.

    Heerlijk dat jullie weer het "normale" leven
    kunnen oppakken.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is leuk geworden ! een mooie herfstkaart, mooi ingekleurd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG! This slimcard is awesome! Love every part of it!!
    You got a new follower! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zei het al op Insta, super mooi met die bruine achtergrond. Ik heb dat ook nog nooit gedaan, maar ga het ook eens proberen! Erg leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij staat hier op de vensterbank en ik kijk canaf de bank er steeds naar. Zelf gebruik ik bruin ook niet snel, maar jouw kaart heeft me geïnspireerd. Erg mooi en super leuk om deze spontane post te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen