maandag 24 januari 2022

Cas on Friday #223 hexagons

Bij CAS on Friday vragen ze momenteel om Hexagons op je kaart. Dat kwam mooi uit, want ik wilde juist met Hexagons aan de slag voor een aantal mannenkaarten. 

Ik maakte zelf een mal door uit een oude sheet twee verschillende maten hexagons te stansen. Ik maakte met behulp van de mal en een borsteltje drie verschillende kleuren hexagons. 

Ik koos een oude stans van Mama Elephant voor de tekst. Ik blijf hem mooi vinden. Met een klein tekstje van MFT stempelde ik 'happy'. Met steentjes uit de diamond painting van mijn dochter maakte ik de kaart af. Omdat ik tevreden was over het resultaat maakte ik er gelijk 4. Ik denk dat ze niet lang in de voorraad blijven liggen...

5 opmerkingen:

  1. Ik denk ook dat ze zo op zijn, reden te meer nog meer van deze mooie kaartjes te maken! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn erg mooi, leuk idee van de diamond painting steentjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en stoer kaartje!! Ja ideaal voor massaproductie.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren heb je gebruikt en een leuke stans. Altijd fijn als er een challenge voorbij komt die je kunt combineren. Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. Groeten, Anita

    BeantwoordenVerwijderen