woensdag 19 januari 2022

Happy mail!

Voor de challenge bij cloud9crafts hebben Daniëlle en ik een kaart voor elkaar gemaakt. We voegden er ook nog een opdracht aan toe: een interactieve kaart met het thema 'happy mail'. Ik maakte een vrolijke flipcard met de leuke stempels van Mama Elephant. 

Ook de binnenkant niet vergeten: 
Om te zien hoe de kaart werkt heb ik er ook een filmpje van gemaakt:
   
Zoals je ziet, is de kaart in het filmpje nog wat anders. Nadat ik het filmpje had gemaakt, bedacht ik dat het mooier kon dan zo'n saai wit stukje cardstock. Daarom wat vervangen en nog wat toegevoegd. En dat zie je uitgebreid op de foto's.

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk interactieve kaart!! Echt een feestje in de brievenbus.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wauw, wat een gaaf kaartje. EN het zijn net kleine dia's die je op de waterval hebt gemaakt. Echt heel leuk.
    Ik ben bezig met zo'n kaartje en erg leuk te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt zo'n leuke kaart! Hij heeft een mooi plekje op mijn magneetbord en ik kijk er graag naar. Super bedankt voor dit leuke project!

    BeantwoordenVerwijderen