vrijdag 7 januari 2022

Swap met Daniëlle #31

Vandaag zijn Daniëlle en ik er weer met onze Swap. Het is echt superleuk om te doen! 
Deze keer was ik aan de beurt om een pakketje samen te stellen. Dit is het geworden:

De opdracht voor vandaag: gebruik de dies. Ik koos voor een lekker vrolijk kaartje. Ik heb wel zitten slapen bij deze swap: ik heb helemaal geen papier gebruikt uit het pakket. Terwijl er allerlei leuke papiertjes in zitten. 

Daarom heb ik nog even een kaartje gemaakt met een papiertje uit het pakket en de bloemenstempel. Die had ik zelf al een tijdje, maar heb ik nu ook voor Daniëlle gekocht. Het is zo'n toffe stempel! 

Nu ga ik snel kijken bij Daniëlle 
Wat zou zij deze keer gemaakt hebben?

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met die schattige diertjes. Ik heb de set ook, ik moet hem nog eens gebruiken.
    Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, dat je zulke mooie papiertjes vergeten hebt te gebruiken, kaartje is erg mooi,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei super geworden, wat een leuk pakketje weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tof swappakket Rhodé en je kaarten zijn heel leuk geworden. Ik ben helemaal weg van de eerste kaart, zo fleurig en leuk gecombineerd met die lieve stempels. Daniëlle had ook leuke kaarten gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je eerste kaart zag ik op Insta al, zo lief en mooi! En je bloemenkaart geeft mij meteen weer inspiratie. Ik vind de bloemenstempel zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten Rhodé,

    Mooi pakket heb je samengesteld voor jullie uitdaging.
    Je bloemenkaart brengt mij op ideetjes. Grote kans dat ik
    ga liften met een beetje van mezelf erbij.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een cool pakket en twee prachtige kaartjes!! Beide zijn echt super! Ik ga snel ook bij Danielle kijken maar eerst scroll ik nog even naar beneden op je blog want volgens mij heb ik het e.e.a. gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk pakket, die papiertjes scoorde ik laatst ook, super mooi zijn ze! Erg leuk kaartje en die bloemen stempel blijft ook bij mij favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een tof pakketje weer!! En nu al weer van die leuke kaartjes!! Ik ben heel benieuwd wat je verder nog gaat laten zien.
    Fijne week!! (succes weer op school)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen