vrijdag 31 december 2021

Bloemenachtergrond

Bij de Liftchallenge won ik een tijdje geleden een mooie achtergrondstempel. Ik dacht altijd dat dat met mijn stempelhulp niet zou lukken. Maar het is toch gelukt! Ik ben superblij met deze stempel. Je kunt er echt van alles mee maken. 

Vlak voor de vakantie ging een avondje naar mijn schoonzus om daar gezellig samen te knutselen. Superleuk om samen bezig te zijn en ondertussen bij te kletsen. Ik heb op die avond uiteindelijk niet heel veel gedaan, maar thuis kon ik gewoon verder. Inmiddels heb ik twee kaarten af.

Met wit embossing en de achtergrond met roze geblend:


En, heel anders, met goud geëmbost en ingekleurd met Derwent coloursoft:
Ik heb nu nog twee achtergronden liggen die ik af wil maken. Maar dat doe ik later nog weleens. Ik ben voor nu al heel blij met deze twee kaarten!

7 opmerkingen:

  1. Wow, two very different 'looks' from the same stamp! Lovely. Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja prachtig, die achtergrond stempel. EN je hebt hem ook heel mooi gebruikt. Met embossing geeft het een supermooi effect!
    Heel fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Mooi! Ik val vooral voor de roze uitwerking. Embossing is toch zo'n dankbare techniek. Ik wens je veel creativiteit in 2022! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Rhode!!
    Vooral fan van de eerste. De andere is veel meer werk. Maar wel leuk om te zien, twee van die totaal verschillende uitvoeringen.
    De beste wensen voor het nieuwe jaar!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Twee heel andere kaartjes met deze mooie achtergrondstempel! Ik zou niet kunnen kiezen, allebei zijn ze prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf om te zien wat je met deze stempel hebt gedaan! Beide kaarten zijn echt supermooi geworden. Ik ben blij dat jij deze stempel hebt gewonnen, zo genieten wij ook nog eens extra van jouw prachtige creaties!

    BeantwoordenVerwijderen