donderdag 16 december 2021

Laatste kerstkaart

Vandaag laat ik de laatste kerstkaart van dit jaar zien. De kerstkaarten zijn inmiddels op de post en ik richt me weer lekker op andere kaarten. 

Dit kaartje maakte ik met stempels die ik een tijdje geleden van Daniëlle kreeg. Een eenvoudig kaartje.

De basisschoolkinderen zijn volgende week vrij, maar ik moet gewoon werken. Er is immers noodopvang. Dit betekent dat manlief moet thuiswerken met een aantal kids om zich heen. Niet ideaal, maar het is gelukkig maar voor een weekje. Daarna lekker vakantie. Ik heb er zin in!

6 opmerkingen:

  1. Ik zei het al op Insta: zo'n schattig en mooi kaartje! Lief die hertjes met hun rode sjaals!
    Fijn dat je weer bijna kunt relaxen, ik herinner me nog goed hoe wij echt konden uitkijken naar de kerstvakantie na die drukke periode op school.
    W.b. het spetteren op je kaart. De kleurrijke dame op het filmpje demonstreert hoe ik het ook doe, maar dan met veel dunnere penselen. Succes!
    https://www.youtube.com/watch?v=nQUmNielwrw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en lief kaartje heb je gemaakt als uitsmijter.
    En de noodopvang moet natuurlijk open blijven. Ik geloof dat ik dat liever zou doen dan online lesgeven...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart!!
    En het is wat dat jij noodopvang moet doen en je man moet thuis werken. Kan je kids die ongeveer even oud zijn niet gewoon meenemen. Dan verzorg jij je eigen noodopvang. Ik snap dat je niet teveel moet mengen maar ja. Rutte bedenkt het ook pas een paar dagen van tevoren. (in Belgie wisten ze dit al ruim 3 weken)
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Rhodé,

    dat is een lief kerstkaartje geworden met die schattige hertjes!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb met kerst ook een MFT hertjes set gekregen en ga dit leuke kaartje misschien wel een keer schaamteloos van je liften. Ik vind hem heel leuk met dat ruitjespapier eronder! Het is wat hè met die kinderen thuis.. hopelijk zijn ze inmiddels weer naar school!

    BeantwoordenVerwijderen