donderdag 9 december 2021

DCL kerstkaart in niet-traditionele kleuren

Bij DCL wordt gevraagd om een kerstkaartje in niet-traditionele kerstkleuren. Geen rood en groen, dus. Ik heb wel rood gebruikt, maar in combinatie met andere kleuren. 

Op de foto kun je het niet zo goed zien, maar ik heb een 'kringel' gestempeld die de suggestie wekt dat ze lekker aan het schaatsen zijn op het ijs. Ik ben benieuwd of het er deze winter ook weer van gaat komen. Ik heb het vermoeden van wel, maar we zullen het gewoon af moeten wachten.

8 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, Rhodé! Lief die schaatsende diertjes. De kringel zie ik wel als ik je kaart vergroot, leuk idee! Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kerstkaartje Rhodé.....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een snoesje weer Rhodé! Ik houd van deze kleurencombinatie, vind hem zo lekker fris. Dat ijs mag van mij weg blijven, ik heb er echt een bloedhekel aan als ik mijn auto moet krabben s'ochtends...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, en bedankt voor je bijdrage aan de DCL challenge natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje is dit! Heerlijke kleurtjes! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Rhodé!
    Leuk dat je weer meedoet met DCL, fijne feestdagen gewenst alvast en tot volgend jaar bij de volgende uitdaging.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart van die schaatsende beestjes. En hele toffe kleuren.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! Als je de foto vergroot, zie je de kringel wel. Leuk detail. Ik heb zo'n beauty hier op de vensterbank staan. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen