maandag 6 december 2021

Els Brigé - geschenkverpakkingen

Het is alweer even geleden dat ik hier wat van me liet horen. Het is megadruk geweest en er speelden wat dingen. Hopelijk keert de rust nu weer een beetje terug. In de afgelopen weken kwamen er op het blog van Els Brigé een aantal geschenkverpakkingen van mij voorbij. 1 voor een verjaardag en een aantal voor Sinterklaas. Die wil ik jullie niet onthouden.

Het is zo leuk om een cadeautje mooi te verpakken. Ik die het eigenlijk veel te weinig. Terwijl het eigenlijk niet veel tijd hoeft te kosten.

Neem ook zeker een kijkje op het blog van Els voor meer foto's!

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er top uit! En klopt wat je zegt. Het is heel leuk om verpakkingen zelf te maken. Ik doe het ook bijna nooit..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak ze eigenlijk ook bijna nooit, soms wel voor mijn kinderen voor het verpakken van een geld cadeau. Maar leuk is zeker en deze van jou zijn top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Iets leuk verpakken daar hou ik ook van en doe het toch wel regelmatig. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke cadeautjes!! Heel gaaf gedaan.
    En succes met de drukte!!
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen