donderdag 25 oktober 2018

Jungle gym!

Vandaag een extra werkdag voor mij. Omdat het een studiedag is, hoef ik niet zo vroeg aanwezig te zijn. Mooi nog even tijd om een kaartje te posten, dus!

Vorig jaar kocht ik een peek-a-boo stans van MFT. Tot op heden nog weinig gebruikt terwijl ik hem erg leuk vind. Eén van de redenen is dat ik niet zoveel afbeeldingen heb die er goed bij passen. Omdat ik er toch graag iets mee wilde maken heb ik een aantal afbeeldingen van MFT Jungle Gym voor een deel gestempeld. Zo zie je bijvoorbeeld niet dat het tijgertje eigenlijk op een schommel zit. 'Happy' komt ook uit een set van MFT en 'birthday' is uit een set van Altenew.



Met deze kaart doe ik graag mee bij de '4-Season Challenge' met het thema 'dieren'

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje met die peek-a-boo stans. En soms moet je een beetje creatief zijn. Maar dit worden vaak wel de leukste kaartjes.
    Succes met je studiedag.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje! Inderdaad een tè leuk stansje om in de kast te laten liggen. En je bent creatief genoeg om er een draai aan te geven. Gaaf gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slim opgelost met dat tijgertje zonder schommel! Die stans is te leuk om niet te gebruiken. Superlief kaartje. Aijjj een studiedag, daar gaat je vrije dag. Werk ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, superleuk is je kaartje! Die peekjes zijn echt tof!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen