maandag 29 oktober 2018

Simon Says Stamps

Vorig jaar won ik een leuk pakket van Simon Says Stamps. In het pakket zaten een stempelset, een inktpad, stickertjes, verschillende leuke papiertjes en wat glitterpapier. 
De papiertjes vond ik zo leuk dat ik ze pas wilde gebruiken als ik echt een goed idee had. En zoals dat bij mij gaat lag het pakket na bijna een jaar dus nog onaangeroerd in de kast! Hoog tijd dus om er nu echt wat mee te gaan doen. 

Bij de stempelset zitten stempeltjes van een kerstboom, kerstman, een hond en kat met kerstmutsje en kersttekstjes. Maar ik koos ervoor om juist het bakvrouwtje en de koekjes te gebruiken. 


Het kaartje is niet bepaald 'CAS' geworden, maar dit vind ik toch ook erg leuk. Het vrouwtje, de koekjes en het glas melk heb ik gekleurd met mijn Derwent potloden. Het steentjespapier zat bij het pakket en de 'toonbank' is ook van een stukje DP waarop eigenlijk allemaal strookjes met verschillende afbeeldingen staan. Op de achtergrond wilde ik eigenlijk een stukje DP uit het pakket. Maar dat vond ik toch wel jammer van dat leuke DP (hoe zuinig kun je zijn, haha). Daarom stempelde ik wat koekjes op een stuk kraft en had ik alsnog een achtergrondje. 

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik moet nog erg wennen aan het koude weer. Brrr, ik duik zo lekker onder mijn 'schapenkleedje'!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Rhodé! Inderdaad niet heel CAS maar wel strak. Zo leuk dat je de toonbank met taartjes van een strookje papier hebt gemaakt en het zelfgestempelde achtergrondje is zeker zo leuk als bedrukt DSP! Ik zit hier ook te bevriezen, wil ook wel zo een schaap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ikke ook, doe mij ook een vachtje,brrr. We zitten hier lekker bij het haardvuurtje!
    Je kaartje is superleuk, echt gezellig! En die zuinigheid herken ik helemaal! Knusse en warme avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke set is dat zeg! En zuinig zijn met papier herken ik, al heb ik echt veel te veel liggen, sommige papiertjes kan ik gewoon (nog) niet gebruiken :-) Gelukkig de ergste kou weer even weg, ik heb gisteravond ook onder een dekentje gezeten....

    BeantwoordenVerwijderen